.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حمله هوایی رژیم صهیونیستی به دمشق سوریه
در حمله موشکی رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی در دمشق پایتخت سوریه، تاکنون ۵ نفر شهید و ۱۵ تن زخمی شده اند.
حمله هوایی رژیم صهیونیستی به دمشق سوریه

شمال نیوز : خبرگزاری دولتی سوریه (سانا) بامداد امروز (یکشنبه) از شنیده‌شدن صدای انفجار‌های مهیب در دمشق درپی مقابله پدافند هوایی سوریه با موشک‌های دشمن صهیونیستی در آسمان پایتخت سوریه خبر داد.

 

خبرنگار خبرگزاری سانا گزارش داد که سامانه‌های پدافند هوایی سوریه در حال پاسخ متقابل در آسمان دمشق هستند. و برخی از اخبار حکایت از آن دارد که نزدیکی منطقه سیده زینب در دمشق مورد حمله هوایی رژیم صهیونیستی واقع شده است.

 

برخی منابع عربی ضمن اشاره به پرواز جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در آسمان جنوب لبنان، گزارش دادند که پدافند هوایی سوریه با موشک‌های صهیونیستی که از سمت جولان اشغالی و دریاچه طبریا شلیک شده‌اند مقابله کرده است.

 

خبرگزاری سانا به نقل از یک منبع در فرماندهی پلیس دمشق گزارش داد جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به منطقه کفرسوسه دمشق که جزو مناطق مهم سیاسی و امنیتی پایتخت سوریه است، حمله کردند و درپی اصابت موشک‌های صهیونیستی به ساختمان مسکونی در این منطقه چند نفر شهید و زخمی شده‌اند.

 

مدرسه امام خمینی متعلق به سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق هم در این منطقه قرار دارد. منابع خبری اعلام کردند در پی این حمله تا این لحظه یک خانم به شهادت رسیده است.

 

این در حالی است که روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» ضمن اشاره به هدف قرار گرفتن این ساختمان مسکونی، تعداد شهدای حمله به این ساختمان را ۸ تا ۹ نفر اعلام کرد.

 

   

   

   

 

شبکه تلویزیونی الاخباریه به نقل از یک منبعی نظامی در سوریه اعلام کرد، بر اساس آمار اولیه، در حمله موشکی رژیم صهیونیستی به دمشق، ۵ نفر شهید و ۱۵ نفر زخمی شدند که برخی از زخمی‌ها شرایط وخیمی دارند.

 

این منبع افزود: در این حمله تعدادی از منازل شهروندان تخریب شد و به برخی محلات پایتخت و اطراف آن آسیب رسید.

 

کانال خبری «صابرین‌نیوز» اما به نقل از یک منبع در فرماندهی پلیس دمشق از شهادت ۱۳ نفر و زخمی شدن ۲۸ تن دیگر درپی تجاوزات رژیم صهیونیستی به کفرسوسه خبر داد.

 

شبکه «المسیره» یمن گزارش داده است که به یک سایت راداری ارتش سوریه در «تل المسیح» واقع در حومه شهر «شهبا» در شمال استان «السویداء» نیز حمله شده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.204 seconds.